OPIS ZAJĘĆ | Klub Fitness RELAKS w Przyłękach

OPIS ZAJĘĆ

Aerobox –zajęcia łączące fitness i elementy sztuk walki. Wykopy, ciosy i podskoki łączymy w proste układy, a powtarzające je określoną ilość razy zapewniamy ogromną pracę układowi sercowo-naczyniowemu, przez co skutecznie poprawiamy kondycję organizmu.

ABT – trening nastawiony na wzmocnienie dolnych partii ciała. Ćwiczenia są proste, a regularne ich powtarzanie daje oczekiwane efekty. Zajęcia kształtują sylwetkę, wzmacniają  mięśnie ud, bioder i pośladków, brzucha, pozwalają na spalanie tkanki tłuszczowej z dolnych partii ciała. Bez choreografii!!!

CARDIO – bardzo intensywne zajęcia, gwarantujące spalanie kalorii i znaczną poprawę wydolności organizmu. Polegają na powtarzaniu wybranych sekwencji dynamicznych kroków w kilku seriach. Bez choreografii.

Fat Burning – zajęcia taneczno-kondycyjne, gwarantujące wyjątkowo wysoki poziom spalania niechcianej tkanki tłuszczowej dzięki wysokiemu tempu zajęć i specjalnych sekwencjom kroków. Chcesz schudnąć i poprawić kondycję bez rozrostu mięśni? To zajęcia dla Ciebie!!! Trening z prostą choreografią.

FIT Ball/Body Ball – zajecia z użyciem specjalnych dużych piłek gimnastycznych, nastawione na wzmacnianie i kształtowanie mięśni, szczególnie ud, pośladków i brzucha. Zajęcia w umiarkowanym tempie, poprzez użycie piłek idealne także dla osób z problemami z kręgosłupem lub kolanami.

Fit POMPA – trening siłowy realizowany w formie obwodu. Rozwija siłę i wzmacnia wiele partii mięśniowych. W treningu wykorzystywane są różnorodne sprzęty sportowe. Odpowiedni zarówno dla osób początkujących jak i bardziej zaawansowanych

HiLo&Dance – intensywny trening, polegający na powtarzaniu połączonych z sobą kroków z pogranicza fitnessu i tańca; trening gwarantuje wysokie spalanie tkanki tłuszczowej, ale też świetną zabawę dla osób lubiących taniec i bycie w ruchu.

Interval – zajęcia polegające na naprzemiennym wykonywaniu serii ćwiczeń kondycyjnych i wzmacniających mięśnie. W zależności od opisu mogą do wzmacniania wykorzystywać sprzęt, taki jak sztangi czy piłki.

MAXI Shape – trening bez choreografii, w umiarkowanym tempie, z użyciem hantli i specjalnych sztang. Umożliwia wyjątkowo efektywne kształtowanie sylwetki i ujędrnianie mięśni bez ich rozrostu, a także pozwala na spalanie dużej ilości niechcianej tkanki tłuszczowej.

MIX Hardcore- autorskie zajęcia Dagmary, połączenie tabaty, aeroboxu, cardio.

Mocny brzuch & stretch – zajęcia składają się z intensywnej, długiej rozgrzewki, wprowadzającej uczestników w tryb spalania tkanki tłuszczowej, kilkunastominutowego bloku kształtującego mięśnie brzucha i dłuższego niż zazwyczaj stretchingu, pozwalającego mięśniom się wysmuklić i zrelaksować.

Pilates – trening całego ciała, bez stresu,  przy spokojnej muzyce, wykorzystujący elementy jogi, baletu i ćwiczeń siłowych. Wzmacnia kręgosłup i mięśnie brzucha, koryguje sylwetkę, rozciąga ciało, wpływa korzystnie na samopoczucie, poprawia efektywność, siłę i świadomość własnego ciała. Polecany dla osób z problemami z kręgosłupem.

Płaski Brzuch – interwałowy program ćwiczeń gwarantujący submaksymalne spalanie tkanki tłuszczowej z rejonów brzucha połączony z kształtowaniem mięśni w tej części ciała. Trening bez choreografii.

POWER Fit – autorski program wzmacniający mięśnie całego ciała i kształtujący kondycję układu sercowo-naczyniowego, odbywający się z użyciem rozmaitych przyborów i sprzętów, takich jak hantle, gumy, stepy. Trening bez choreografii.

Shape Classic – zajęcia wzmacniające z użyciem ciężaru własnego ciała i dodatkowych obciążeń, polegające na wykonywaniu ćwiczeń w wielu powtarzających się seriach. Gwarantują wzmacnianie i kształtowanie mięśni całego ciała. Trening w umiarkowanym tempie bez choreografii.

Step Choreo – ćwiczenia na specjalnym stopniu wykonywane w układzie choreograficznym w rytm dynamicznej muzyki. Zajęcia te pozwalają na spalenie wyjątkowo dużej ilości kalorii, znaczną poprawę kondycji i kształtowanie mięśni nóg i pośladków. Świetna zabawa gwarantowana!

Step CROSS – zajęcia na specjalnym stopniu, polegające na wykonywaniu intensywnych ćwiczeń wzmacniająco-kondycyjnych w kilku łączonych seriach; gwarantują znaczną poprawę kondycji, spalenie dużej ilości kalorii i poprawę wytrzymałości mięśniowej, trening bez choreografii

STEP&Shape – zajęcia z użyciem stepu nastawione na wzmacnianie i kształtowanie mieśni całego ciała, bez choreografii

Stretching funkcjonalny –  forma stretchingu, podczas której następuje odpowiednio długie rozciąganie i skurcz danego mięśnia. Podczas tego rodzaju stretchingu  ciało jest cały czas w ruchu. Idealny trening dla osób aktywnych, pragnących pracować nad równowagą mięśniową w ciele oraz dla osób chcących zrelaksować się po męczącym tygodniu pracy.

Tabata („dzwnoneczki”) – trening święcący triumfy na całym świecie, poprawiający wydolność układu sercowo-naczyniowego i kształtujący wytrzmałość. Wyjątkowo intensywy trening cardio,  bez choreografii. Polecane także dla Panów!

TBC – trening całego ciała prowadzony w rytm szybkiej muzyki z wykorzystaniem hantelków, stepów i gum. Program ćwiczeń wzmacnia, ujędrnia i kształtuje wszystkie grupy mięśni, zwiększa wydolność i poprawia kondycję fizyczną całego organizmu. Umożliwia osiągnięcie smukłej sylwetki.

Trening obwodowy – połączenie treningu fitness z siłowym. Na każdym zajęciach instruktor ustawia kilka-kilkanaście „stacji” przy których wykonujemy ćwiczenia określoną ilość czasu w kilku seriach. To ciekawe urozmaicenie dla zajęć fitness i fantastyczny trening kształtujący wytrzymałość mięśniową.

Zdrowy Kręgosłup – ćwiczenia mające na celu wzmocnienie osłabionych mięśni wspomagających utrzymanie prawidłowej pozycji kręgosłupa (mięśnie ud, brzucha, pośladków, grzbietu) i rozciągnięcie mięśni nadmiernie obciążonych, których przykurcze niejednokrotnie odpowiadają za wiele dolegliwości bólowych w obrębie kręgosłupa. Każde zajęcia składają się z ćwiczeń wzmacniających, mobilizacyjnych, solidnej dawki rozciągania i elementów jogi kręgosłupa – a wszystko po to, by odciążyć plecy, złagodzić ewentualne bóle, poprawić postawę ciała i zrelaksować psychicznie i fizycznie uczestników.

Zumba – święcący triumfy na całym świecie wyjątkowy trening taneczny, odbywający się w rytm radosnej, latynoamerykańskiej muzyki i hitów ze szczyt list przebojów. Proste układy taneczne wykonywane w wysokim tempie gwarantują wyjątkowo wysokie spalanie tkanki tłuszczowej połączone ze świetną zabawą.